Har jeres virksomhed behov for en leveringsdygtig samarbejdspartner til erhvervsflytning?
Er I på vej til et nyt og større kontor, noget mindre og mere økonomisk eller måske noget helt tredje? Så mangler I helt sikkert et professionelt flyttefirma, som kan klare alt det praktiske for jer. Hos Mesterflyt har vi stor erfaring indenfor alle former for erhvervsflytning, og vi hjælper med glæde jeres virksomhed og kontor med at komme hurtigt og sikkert på plads.
Mesterflyt er et flyttefirma på Sjælland, og vi kan derfor hjælpe dig, uanset om du skal flytte i København, Roskilde, Slagelse, Køge, Hillerød, Helsingør, Næstved eller Ringsted.
Men vi hjælper også gerne uden for Sjællands grænser, hvis du skal flytte enten til eller fra Sjælland.
Vi tilbyder erhvervsflytning i store og små omfang overalt i Danmark – både på Sjælland, Fyn og i Jylland. Vi flytter på kryds og tværs af landet, så hvis I mangler et kompetent flyttefirma til at varetage jeres kommende flytning, kan I med fordel se de lokationer vi flytter fra og til.
Når I lader Mesterflyt varetage dele af – eller hele – jeres erhvervsflytning, behøver I ikke at bekymre jer om noget som helst. I har mulighed for at skræddersy jeres flytning, så I får hjælp til lige præcis det område, I har behov for. Om end I mangler hjælp til flytning af det helt store kontor, eller blot til at pakke en mindre afdeling ned, står Mesterflyt parat til at hjælpe.
Vi tror på, at et grundigt forarbejde er forudsætningen for en succesfuld flytning. Derfor stiller vi altid en erfaren flyttekonsulent til rådighed, som nøje planlægger jeres erhvervsflytning i samarbejde med jer.
Ved planlægningen af jeres flytning udarbejder vi samtidig en vejledninger til nedpakning, farveplaner og mærkning af jeres inventar. Når I benytter Mesterflyt til at varetage jeres erhvervsflytning, bliver I mødt af personlige betjening, som sikrer jer, at eventuelle problemer altid bliver løst hurtigt.
Hos Mesterflyt ved vi, hvor vigtigt fleksibilitet er, når man foretager en erhvervsflytning. Hvis I befinder jer i den situation, at jeres virksomhed skal være mobil for en stund, er det vigtigt at bevare et godt overblik.
Vi har en lang baggrund og dermed rig erfaring med erhvervsflytninger. Det har givet os stort erfaring i at pakke inventar, arkiver, computere m.m. forsvarligt ned, samt at flytte det i den mest praktiske rækkefølge. Vi flytter altid på et tidspunkt, som passer jer, så jeres arbejdsrutiner bevares bedst muligt.
Når jeres virksomhed skal flytte, er det er vigtigt at finde en pålidelig og professionel samarbejdspartner. Hos Mesterflyt har vores professionelle og autentiske team mange års erfaring indenfor både større og mindre erhvervsflytninger. Vores professionelle flytte konsulenter besøger jer personligt, hvor de hører om jeres behov og ønsker til den kommende flytning. Vi tilbyder både, nedpakning af IT, handyman services, opsætning af IT, pakning af arkiv og meget mere. Når I benytter Mesterflyt til at varetage jeres erhvervsflytning, finder vi de mest optimale flyttetidspunkter for jer, så virksomheden ikke behøver holde lukket grundet flytningen.
Det kan være et større projekt at flytte kontor, særligt med hensyn til plads og opbevaring. Hvis I har behov for at opbevare jeres møbler under en erhvervsflytning, er det intet problem. Hos Mesterflyt tilbyder vi at opbevare jeres møbler på vores opvarmet, tørre og overvåget lager – Her bliver de opbevaret trygt og sikkert. Derudover tilbyder vi også opbevaring af arkiv, sagsakter eller andet følsom arkiv. Dette har mulighed for at blive opbevaret i vores aflåste arkivrum.
Når vi påbegynder jeres erhvervsflytning, vil vores team ved ankomst begynde på nedpakning af jeres IT. Først noterer vi hvad I har af IT, og hvor det er placeret. Derefter adskiller vi det, og det pakkes i flyttekasser, som mærkes med et medarbejder ID. Når kassen kommer frem til den nye destination, vil vores team opstille alt igen, som det stod ved nedtagning. Vi kabler og stripser alle ledninger pænt op. Før vi afslutter flytningen, tester vi, at alt virker som det skal, så jeres medarbejdere er klar til at arbejde igen, når de møder ind på jeres nye arbejdsplads.
Hvis I benytter Mesterflyt til at varetage flytningen af jeres arkiv, foregår det på den måde, at vores dygtige team ankommer og begynder på nedpakning af jeres arkiv. De sætter alt i den rækkefølge, som I selv har opstillet, og vi sørger for at holde styr på alle mapper og kasser. Dette sikrer, at alt kommer rigtigt på plads efterfølgende. Vores mange års erfaring med erhvervsflytninger sikrer dig en tryg og sikker flytning af jeres arkiv.
Hos Mesterflyt er vores team sammensat af professionelle og tillidsfulde flyttemænd, som alle har mange års erfaring. Tilsammen sikrer vores dygtige team af medarbejdere, at vi får det bedste og stærkeste flytteteam til at varetage jeres erhvervsflytning. Vi gør alt for, at din flytning bliver så gnidningsfri som mulig, og at dine medarbejder kan komme tilbage til deres arbejde hurtigst muligt. Mød teamet her på siden.
Hos Mesterflyt er vi forsikret hos Tryg og har tegnet alle de lovmæssige og relevante forsikringer derigennem. Alle vores forsikringer lever op til de krav som Dansk Møbeltransportforening (DMF) stiller. Vores erfarne team gør alt for at sikre jer en super nem flytning men skulle der mod forventning ske en skade på bohave under flytning, skal reklamationen meddeles til den ansvarlige konsulent senest 8 dage efter flytningen.
Skal vi stå for jeres erhvervsflytning? Så ring på 61 700 750, eller udfyld kontaktformularen – så modtager I et godt og uforpligtende tilbud, der passer netop til jeres erhvervsflytning.
Hovedkontor
Rørvangsvej 43A,
4300 Holbæk
Herstedøstervej 25,
2620 Albertslund