Skip to main content
Flyttemænd på kontor

Velkommen til Mesterflyts Donationsnetværk

Vi er glade for at introducere vores nyskabte Donationsnetværk – en platform, der forbinder virksomheder og overskudsinventar med dem, der virkelig har brug for det.


Flyttemænd

Hvordan fungerer det?

Virksomheder kan nemt tilmelde sig vores netværk ved at udfylde vores kontaktformular. Når vi modtager møbler, som vores virksomhedskunder ikke længere har brug for, og som stadig er i god stand, registrerer vi dem i vores lager. Dernæst sender vi en mail til de tilmeldte virksomheder, der matcher disse møbler, så de kan få glæde af dem.

Har du ikke behov for servicen længere kan du lige så nemt framelde dig ved at sende en mail til os på info@mesterflyt.dk

Gratis og bæredygtigt

Det er helt gratis at være en del af vores Donationsnetværk – både for virksomheder, der ønsker at donere møbler, og for dem, der har brug for møblerne.

Vi tror på cirkulær økonomi og bæredygtig genbrug. De møbler, der får nyt liv gennem vores netværk, kommer fra virksomheder, der ønsker at bidrage til en bedre fremtid.

Kontorflytning for alle slags virksomheder
Flyttefirma flytter tunge ting

Giv og modtag hjælp

Møblerne, vi modtager, giver vi videre til virksomheder, foreninger, institutioner, og non-profit organisationer, der har brug for en hjælpende hånd.

Vi vil gerne lette byrden for dem, der kan drage fordel af disse overskudsmøbler, og samtidig fremme et bæredygtigt fællesskab.

Vær med til at skabe en positiv forandring. Skriv dig op i vores Donationsnetværk i dag ved at udfylde kontaktsformularen nedenfor.

Sammen gør vi en forskel og skaber en mere bæredygtig fremtid.

Tilmeld dig Donationsnetværket

Vær med til at gøre en forskel. Udfyld kontaktformularen og tilmeld dig vores nyhedsbrev, du modtager en mail når der er relevant information om din efterspørgsel.

*Ikke non-profit organisationer vil blive opkrævet et håndteringsgebyr på min. 2500,- DKK ved anvendelse af donationsnetværket.


Indtast dine informationer